Nemzetközi titkársági munkatárs

Printer-friendly versionPDF version
Jelentkezési határidő: 
2025/06/30

 

A Magyar Nemzeti Múzeum Közgyűjteményi Központ
Országos Széchényi Könyvtár kiemelt tagintézmény
Általános Főigazgató-helyettes
nemzetközi titkársági munkatárs
munkakör ellátására keres kollégát.

 

A munkaviszony időtartama: határozatlan idejű munkaviszony.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.

A munkavégzés helye: 1014 Budapest, Szent György tér 4–5–6.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • a titkársági feladatok teljes körű ellátása;
  • a főigazgató-helyettesi feladatkörbe tartozó, de más szervezeti egységeket is érintő ügyekben az érintett egységekkel való együttműködés biztosítása;
  • közvetlen kapcsolattartás a főigazgatósággal és más szervezeti egységekkel, iratok átvétele, kezelése és iktatása;
  • az MNMKK OSZK nemzetközi szakmai kapcsolatai adminisztrációs ügyeinek intézése; 
  • a nemzetközi kapcsolataival összefüggő vezetői döntés-előkészítő feladatok ellátása;
  • a nemzetközi (tudományos és kulturális) kapcsolatok körébe tartozó intézményi ügyintézés teljes körű lebonyolítása; 
  • a nemzetközi szervezetek éves tagdíjának adminisztrációja;
  • az éves nemzetközi szakmai eseményeken az MNMKK OSZK vezetői és munkatársai részéről való részvétel megszervezése kiküldetési terv alapján; 
  • nemzetközi pályázati lehetőségek figyelése, pályázati anyagok előkészítése; 
  • az MNMKK OSZK-ba érkező külföldi delegációk programjának összeállítása, látogatásuk megszervezése, a delegációk fogadása és kísérete;
  • kapcsolattartás a külföldi partnerintézmények, nemzetközi szakmai szervezetek képviselőivel az MNMKK OSZK nemzetközi projektjeinek, kulturális együttműködéseinek támogatása céljából;
  • részvétel az MNMKK OSZK nemzetközi szintű kommunikációjának előkészítésében és sikeres megvalósításában. 

 

Pályázati feltételek: 

  • középfokú végzettség;
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás;
  • MS Office magabiztos ismerete (Word, Excel, PowerPoint);
  • magyar állampolgárság;
  • cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • titkársági feladatokban való jártasság;
  • további idegen nyelv ismerete.
  • Elvárt kompetenciák:
  • proaktivitás;
  • pontosság, precizitás, megbízhatóság;
  • magas fokú problémamegoldó készség;
  • csapatmunkára, együttműködésre való képesség;
  • önálló munkavégzésre való képesség;
  • jó rendszerezőkészség;
  • terhelhetőség;
  • szabálykövető magatartás.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes szakmai önéletrajz;
  • iskolai végzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
  • bérigény megjelölése;
  • hozzájáruló nyilatkozat ahhoz, hogy az eljárásban részt vevők megismerhessék a benyújtott dokumentumokat;
  • nyilatkozat arról, hogy a benyújtott dokumentumokban foglalt személyes adatainak eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • három hónapnál nem régebbi, büntetlen előéletet igazoló hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy nyilatkozat arról, hogy az erkölcsi bizonyítvány megkérése folyamatban van.

 

A munkakör betölthetőségének időpontja: a pályázatok elbírálását követően azonnal.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. 06. 30.

A jelentkezés benyújtásának módja: elektronikus úton az allaspalyazat@oszk.hu e-mail-címen keresztül.

A próbaidő mértéke: 3 hónap.