

Nyitvatartás:
- Kedd, csütörtök 10:00–20:00
- Szerda, péntek: 10:00–17:00
- Szombat: 10:00–14:00
Kérjük, hogy lehetőség szerint tervezett látogatásuk előtt legalább 24 órával jelezzék foglalásukat. Kérjük, hogy amennyiben időpontfoglalásuk ellenére mégsem tudnak jönni, jelezzék, hogy másnak tudjuk kiadni a felszabadult helyet.
Dokumentum-előkészítésre vonatkozó kéréseiket hétközben a tervezett látogatásukat megelőző napon munkaidő végéig, a szombati napra vonatkozóan pénteken 13 óráig várjuk.
- A Színháztörténeti és Zeneműtár olvasótermében csak előzetes hely- és időpontfoglalást követően tudunk kutatási lehetőséget biztosítani egyidejűleg 10 (+1) olvasó számára. Kérjük, hogy a szinhaz@oszk.hu vagy a zene@oszk.hu e-mail-címre írjanak.
- Minden helyfoglalási igényre válaszolunk, de a nyitvatartási időn kívül érkező e-maileket csak a következő nyitvatartási napon tudjuk feldolgozni, ezért az olvasók türelmét kérjük. E-mailes megkeresésükben lehetőség szerint tüntessék fel telefonos elérhetőségeiket, hogy esetleges ütközés esetén munkatársaink könnyebben tudjanak egyeztetni Önökkel.
- Közös géphasználtra (OPM) nincs lehetőség, ezért kérjük, lehetőség szerint saját elektronikus eszközt (laptopot, tabletet) hozzanak magukkal. A könyvtár nyilvános területein olvasóink számára elérhető a wifiszolgáltatás.
- A korábbi szabályokhoz képest az egy időben kikért dokumentumok számát korlátozzuk; kérjük, minden esetben egyeztessenek erről az olvasószolgálatos kollégával.
- A Színháztörténeti és Zeneműtár színháztörténeti gyűjteményének dokumentumaira vonatkozó tájékoztatás a (+36-1) 224 3780-as,
- a Színháztörténeti és Zeneműtár zeneműtári gyűjteményének dokumentumaival kapcsolatos tájékoztatás, egyéb információ a (+36-1) 224 3778-as telefonszámon kérhető.
- A különgyűjtemények dokumentumai továbbra is csak érvényes, legalább fél évre szóló olvasójegy birtokában kutathatók, napijegy kizárólag a katalógusok és a szabadpolcos állomány használatára jogosít.
- Továbbra is biztosítjuk a raktári könyvek félretételét.
- A dokumentummásolásra irányuló kéréseket a kérés mennyiségétől függő határidővel tudjuk teljesíteni, és elektronikus formában vagy postai úton küldeni. A szolgáltatás díjának kiegyenlítése átutalással vagy utánvéttel lehetséges. Kérjük, hogy dokumentummásolás-kérés esetén a tár munkatársaival egyeztessenek a határidőkről.