Műtárgykölcsönzési referens

Nyomtatóbarát változatPDF változat
Jelentkezési határidő: 
2024/12/10

 

A Magyar Nemzeti Múzeum Közgyűjteményi Központ
Országos Széchényi Könyvtár kiemelt tagintézmény
Gyűjteménymegőrzési Főosztály
műtárgykölcsönzési referens
munkakör ellátására keres munkatársat.

 

A munkaviszony időtartama: határozott idejű munkaviszony.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: 1014 Budapest, Szent György tér 4–5–6.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • az OSZK gyűjteményeibe tartozó dokumentumok kölcsönzésével és más intézménytől vagy magánszemélytől az OSZK által felmerülő műtárgykölcsönzéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok;
  • belföldi és külföldi műtárgykölcsönzés esetén a bejövő kérések feldolgozása, továbbítása a gyűjtemények felé; kapcsolattartás a kölcsönző intézmények delegáltjaival, dokumentáció (állásfoglalás, szerződés, kiviteli engedély, jegyzőkönyv) előkészítése, iktatása; kapcsolattartás a belső partnerekkel a szállítási és biztonsági igényeket illetően; hosszabbítási, módosítási igények kezelése.

 

Jelentkezési feltételek:

  • felsőfokú végzettség (művelődésszervező, bölcsész, kommunikáció), 
  • múzeumi vagy közgyűjteményi tapasztalat hasonló pozícióban, 
  • MS Office magabiztos ismerete (Word, Excel, PowerPoint),
  • angol felsőfokú nyelvtudás,
  • magyar állampolgárság, 
  • cselekvőképesség, 
  • büntetlen előélet, 
  • egészségügyi alkalmasság.

 

Az elbírálásánál előnyt jelent: 

  • angol mellett egy második idegen nyelv ismerete, 
  • állományvédelem terén szerzett munkatapasztalat vagy állományvédelmi asszisztensi végzettség.

 

Elvárt kompetenciák:

  • pontosság, precizitás, megbízhatóság,
  • magas fokú problémamegoldó képesség,
  • csapatmunkára, együttműködésre való képesség,
  • szervezőkészség, koordináció (ügyintézői),
  • önálló munkavégzésre való képesség,
  • szabálykövető magatartás.

 

A benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes szakmai önéletrajz,
  • végzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata,
  • bérigény megjelölése,
  • hozzájáruló nyilatkozat ahhoz, hogy az eljárásban részt vevők megismerhessék a benyújtott dokumentumokat,
  • nyilatkozat arról, hogy a benyújtott dokumentumokban foglalt személyes adatainak eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
  • három hónapnál nem régebbi, büntetlen előéletet igazoló hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy nyilatkozat arról, hogy az erkölcsi bizonyítvány megkérése folyamatban van.

 

A munkakör betölthetőségének kezdő időpontja: a döntést követően azonnal.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. december 10.
A jelentkezés benyújtásának módja: elektronikus úton az allaspalyazat@oszk.hu e-mail-címen keresztül. 
A próbaidő mértéke: 4 hónap.